hejsansvejsan:)))

kom hem från träningen för 1½timma sen;)<3
det var mega funny:))<33
tränade vid 11-12 imorse, gick inte sådär värst bra för
jag har världens träningsverk i rumpan så jag knappt
kan åka:S men får verkligen hoppas på att det blir bättre
tills i helgen för då ska jag ju åka och tävla med paulina
gummsi i mölndal:)(L) kul skare bli<33 lovelove(L)
sen emellan träningarna åkte jag hem till hanna och åt
köttbullar och spaghetti, mummms:) sen åkte jag hem och
städade, hanna och ellen kom hem hit då:)<4
efter nåra timmar åkte hanna och ellen och köpte kanelbullar på
statoil, as gooda!:)(L)
vid 4 tränade jag igen:) först 1timma vanligt, ont i rumpan fortfarande:S
sen 1timma skridskoskolan, smillis och ellis äger fett mkt!:) hihihi<3
sen 1timma och 1kvarts fys, hoppade trampolin:) as kuul!:D
när jag kom hem åt jag mat och nu precis har jag legat lite inne hos
Ellisbellis:)<3 älskardej sötunge(L)
aja, ni får hare bra!:))<33 pusshej(L)

här får ni 2äckliga bilder på mej:S:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0