hej:)<3

igår var jag och solade med hanna och paulina;)<3
roligt var det, men blev ju inte så brun men får åka ngn mer gång i veckan;)))
efter vi hade solat hängde hanna med hem till mej;)
vi spelade guitar hero, eller aa hanna spelade mest och jag satt vid datorn;)
datanörd här jag, haha;P
sen satte vi oss båda vid datorn och hade en väldigt dampig konversation
med en viss person, HAHAHAHAHAHAH;)
ni vill bara veta vad den handlade om;D vi typ dödade varandra här
hemma hahahahXD ni skulle sett;)
aja, det var mkt kul;))) hihihi<3:) älskardej mest i hela världen BÄSTASTE
bästis HANNA(L)(L)<3333
efter nån/nåra timmar gick hanna hem:/
jag satte mej lite vid datorn igen och så kollade jag lite på
beck - flickan i jordkällaren en något sånt:S
mamma satt och sydde kjolar och klänningar till Ella, Smilla och Ella;)
dom blev jätte fina<3
sen gick jag och sov:) jag hade tänkt att lägga mej ganska tidigt men
det blev en sen kväll igår igen;)



ÄLSKAR DEJ MEST HANNA<333



idag tränade jag vid 11-1 och det var kul;)
fast första timmen vare prova på konståknings grej så
då fick vi inte lika mkt plats;P vi fick hjälpa till och vara tränare;))
men andra timmen vare inte alls fullt, då vare space;)
vi var bara 6st, typ alla var borta;S
men nu ska jag åka och träna till 5:)<3
ni får hare bra, pusshej<3 älskarer(L)



måste bara säga att jag SAKNAR tbx till kanarieöarna med Hanna<33
VILLL TBX!!!(L) asså ni fattar inte hur mkt jag saknar´t
jag saknar alla soliga dagar med hanna och familjen, alla
roliga kvällar med hannis, när vi hade jätte roligt i poolen, amanda,
mogge, julia och massor mera:'(
bara för att jag saknar det så mkt kommer det lite bilder
















HEJDÅ KANARIEÖARNA(L)<3:)

jag börjar gråta när jag tänker på´t!:'(
SAKNA, SAKNA, SAKNAAAAAAAAA!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh jag är kär i dej sarah! du förstår inte hur mycket jag älskar dig<3 vi måte åka till sälen ihop och åka utomlands nån mer gång för det var så jävla kul asså! jag älskar dej mest av allt min bästaste bästis <3

2009-02-11 @ 21:42:46
Postat av: sarahs

jag är asa kär i dej<33

älskardejmestihelavärlden

ja det måste vii!!:)))<3

älskardej BÄSTIS!(L)<3

2009-02-13 @ 09:41:44
URL: http://sarahangelsioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0