du är såå sööt!<3:))

första skoldan efter sportlovet;) det var ganska jobbigt
men kul att träffa alla man inte har träffat på en vecka;D<3
vi hade oförberett engelska prov idag och när kerstin kom
och sa det blev jag helt förvånad:O men det gick ganska bra
ändå;) var ju hörförståelse så;P
efter skolan vare hem sitta lite vid datorn och sen till isen
och träna från 16.00-18.30;) kul vare<33
direkt efter träningen vare utvecklingsamtal, gick bra;)
sen blev det hem och äta och sitta vid datorn;))<3
men nu ska jag gå och duscha, göra iordning mej, skriva
träningsdagbok och sova Zzz.....
ska upp tidigare och platta håret om det nu blir så;)
men det blir det nog inte för det sa jag att jag skulle igår
med men så blev det inte, hahaha;P
men nu ska jag gå, får blogga mer imorn;))
ni får hare bra!:)<3 pusshej(L)

dagens outfit:

plommonröd långärmad från H&M
vit linne från H&M
larose byxor från ?
new body strumpor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0