ännu en dag i livet;)

idag var det skolan igen;)
jag överlevde som tur va, haha;P
vi fick värsta snuskiga köttbullarna som låg
i nån äcklig fettsås:S usch!!
imorrn har vi oförberett prov i engelskan, del2;)
vi hade del1 i måndags, får hoppas att det går bra;D
+ att vi har läxa i sv eller so, men det är om jordskalv och
jordbävningar eller ngt sånt konstigt;);P fast vi har muntligt
så det ska nog gå bra:D<3
och att vi inte har någon elevens val och samling, göttans:D
efter skolan kom kimberly hit en stund innan träningen;)<3
pusspåådej(L)<33;) hihii(:
träningen gick braa tkr jag, fast jag var lite seg i benen första
timmen men andra gick lite bättre, BRA!:)
om 2veckor åker jag och Paulina till Holland, räknar ner;) haha;P
och om 3veckor åker jag till Luleå och tävlar SKF:)<3 lovelovelove.<3
men nu ska jag gå:)<3 kanske bloggar ngt mer sen, men tror inte det;)
pusshej<3 harebäst!(L):) puss på alla sötiisar<333 lavu.<3

dagens outfit


hummeltröja från ?
svart linne från H&M
crocker jeans från JC
newbodystrumpor från nb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0