SM bilder på mej.

Nu har jag inte bloggat på ett tag för jag har haft annat för mej och jag känner att det andra har gått före bloggen.
Jag har inte visat er bilder på mej från SM så det gör jag nu och jag har inte sagt hur det har gått heller. Jag kom 6:a totalt och jag är jätte nöjd faktiskt. Jag fick ju trotsallt åka in till akuten innan korta programet för att jag slog i huvudet på träningen dagen innan och sen på träningen innan tävlingen kunde jag inte stå upp när jag hade gjort himmelspiurett för jag blev så yr. Så jag är skit nöjd!




Hanna är fotografen :)
Sista bilden är på min sminkning från korta programet, jag ville visa strazzstenarna. Snyggt eller hur? Det blev ingen bild från sminkningen med strazzen från långa programet tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0