091203.

Godmorgon! :) Vad gör ni för roligt då? Skolan antar jag, i alla fall ni som är friska. Själv är jag sjuk så jag sitter här hemma och tråkar, tittar på tv och spelar på mitt gamla nintendo advance. Det var riktigt längesen jag spelade på det så jag tänkte att jag kan ju göra det så har jag lite kul i alla fall. Det är väldigt dåligt ljus i den men det får duga för mitt nintendo ds lite är ju sönder så jag kan inte spela på det. Men typ 16 december eller något får jag 2 nya nintendo dsi, den nya modellen med kamera i melike:) Jag vet inte vilken färg än för dom kommer från en tävling pappa var med i på jobbet och då vann han 2 nintendo dsi. Men hoppas på svart och rosa för dom är snyggast fast jag tror jag får 2 vita, aja jag får se. Nu har jag inget mer att skriva, bloggar mer sen. Pusss<3





det rosa var fräckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0