snart äre dags för fredagsmyys...

tjaaaaa!
vad gör ni folket ? hahah :) själv sitter jag i sängen med datorn & Hanna ligger bredvid mej & sover, tokfia<3 Idag var vi faktiskt duktiga så vi gick & la oss mellan halv10 & 10 för vi ska upp tidigt imorgon för vi ska ju träna. Träningarna är jätte roliga för vi gör så roliga grejer med Alexander. Men snart är det slut, känns som det precis har börjat. Iaf... För en stunds sen låg jag & tittade på twilight medans Hanna sov, hihih<3 den var bra fast jag har inte sett klart denn än. Nu har jag inget mer att säga. Godnattt<3


kvällens outfit
rosa/lila jacka :
H&M
randig tunika : veromoda
leggins : ?


detta inlägg skulle jag egentligen lägga in igår men jag han inte skriva klart allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0