sarah älskar konståkning

hejj gullegrisar. <3
hur mår ni då & hur har eran dag varit ?
Själv mår jag ganska bra & min dag har vari super. Det började med att jag gick upp vid halv 7, jobbigt jobbigt. Sen åkte jag till skövde för att träna klockan 8-9 + 2timmar till. Det gick jätte bra för mej & det var jätte kul. Ni som kanske inte vet så har vi läger i skövde som började för 4 dagar sen & ska vara i 5 dagar till. Det är en rysk tränare här som vi har haft många gånger förrut, han heter Alexander Vedenin. I min grupp åker Hanna, Ellen, Hedda, Olivia & Linnea också, jätte bra grupp tycker jag. Men nu ska jag inte tjata mer.
Vi slutade klockan 1 idag så det blev hem & äta, sitta lite vid datorn & göra sej iordning. Sen gick jag till Hanna & vi åt nätmelon & sen åkte vi till Devicas affär & kollade lite. Kul var det men efter ett tag åkte vi hem & hemma har jag inte gjort så mycket mer än att städa iordning på mina kläder & vart med Hanna. Men nu har jag inget mer att säga så ni får hare bra så skriver jag ett inlägg senare ikväll eller imorgon. Vi hörs!



titta inte på mitt osminkade fula ansikte utan titta på håret.
i love it.

xoxo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste säga att du är mycket finare osminkad! =)

2009-08-17 @ 01:10:26
Postat av: sarah

jojo, visst va! :o

SKRIV NAMN!!

2009-08-17 @ 21:14:38
URL: http://sarahangelsioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0