så kasst.

hejje ! <3
Nu har jag inte bloggat på några dagar igen, så kasst asså. Det blir liksom aldrig av. Men nu ska jag faktiskt ta tag i min blogg & skriva minst 1 inlägg varje dag, lovar! hihihi:) ska försöka iaf.
Idag var inte jag i skolan för att jag var sjuk & är också, jag har lite feber, förkyld & ont i halsen typ fast det börjar bli bättre så jag ska nog till skolan imorgon kanske iaf. Idag har jag typ sovit, ätit sputtegräm & tagit det lugnt. När Hanna hade slutat skolan så kom hon hem ill mej lite för att kolla hur jag mådde. Du är den underbaraste som finns Hanna! <33 Sen på eftermiddan nån gång kom Hanna med chokladmuffins till oss, jätte snällt av dej gumman. Ikväll har jag suttit vid datorn typ. Jag har fixat Lisas design & jag skulle fixa Hannas också men jag hann inte får göra det imorgon. Slutpratat om dagen.
Besök:
www.hhhaaannnaaa.blogg.se
www.lisagardberg.blogg.se

Om jag är hemma imorgon vill jag baka cupcakes fast jag vet inte om jag orkar, aja får se. Det verkar vara så roligt & det är ju så himla gott liksom! :) Här kommer lite bilder på massa cupcakes från google.
Jag tror jag ska göra nån liknande som den första bilden & nån typ gul med marabou mjölkchoklad om jag orkar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0