nytt i garderoben.

hejj på er allaaa.
Nu tänkte jag visa er alla kläder jag har köpt den senaste veckan. Jag har köpt ett par ljusa jeansshort, en lila hög kjol, en rosa/lila jacka typ, ett rosa linne, ett svart linne, en svart tjockiströja, ett lovely hippieband & mina älskade vita converse. Det var allt jag har köpt. Men idag ska mattias byta mina jeansshort för de va lite för stora! Hoppas bara 32:orna finns kvar, hoppashoppas ! :) Nu kommer det bilder på allt. Bilderna har inte samma färg på bilderna som i verkligheten men aja...


rosa/lila jackan, mer rosare i verkligheten & hippiebandet.


svart/vit randig tunika.


lila högkjol (lilare i verkligheten) & ett svart långt linne.


ljusa jeanshorts & ett rosa långt linne.
tyckte du shortsen var snygga? vet inte om jag ska behålla dom..


svart flätat hippieband. love it!


vita converse. <3

jag är jätte nöööjd med mina köp.

xoxo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt skorna?:)

jätte fin header&ditt hår!

2009-08-12 @ 22:33:46
Postat av: Anonym

vad har du för storlek på dina converse ?;)

2009-08-13 @ 00:20:32
Postat av: sarahhh.

SKRIVVV NAMN!!!

2009-08-13 @ 21:41:31
URL: http://sarahangelsioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0