fullt ös.

Nu är det verkligen fullt ös på dagarna. Först är det skolan som inte är rolig, bara ibland & sen blir det hem & slappa lite & sen träning. Om jag är trött redan efter 4dagar undra hur det kommer gå de andra dagarna då. Aja, det är bara att bita ihop Sarah! :) Skolan var rätt okej idag eftersom vi fick slippa elevens val, fast vi hade 2 timmars slöjd fast det var ganska kul ändå. Vi ska sy kläder på slöjden nu & jag ska sy en hög kjol som den lila ni vet. (titta några inlägg längre ner, där finns den) Vilken färg tycker ni jag ska ha? Jag kan inte bestämma mej;) Imorgon är det sista skoldagen på denna veckan, gött!
Efter skolan idag åkte jag hem till Hanna & då bakade vi sockerkaka. mumms!
Sen åkte jag på träning i 1½ timma & det gick väll bra. Det är så himla gött att vi har fått is i tibro nu. :D
Nu har jag tjatat klart, jag ska inte göra er mer utråkade än vad ni redan var. hihihihi! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0