fredag.

hej på er sötnosar! :)
Vad gör ni då? Själv gör jag inte speciellt mer än att jag ska gå & lägga mej nu. Imorgon ska jag upp ganska tidigt för vi har sammandrag här i tibro imorgon, ganska jobbigt men ändå roligt. taggatagga!
Idag har jag & Hanna vart med sötaste Lisa!<3 Vi hade det jätte roligt. först var vi hemma hos mej lite & sen åkte vi hem till Hanna & typ pratade massa & fikade. Efter sammandraget imorgon ska vi nog vara med Lisa igen, vi får se vad vi ska hitta på isåfall. Vi funderar på att åka in till skövde på matfestivalen & kika lite. Jag vet inte om Lisa kan hänga med men hoppas, annars åker la jag & Hanna in en stund själva kanske vem vet:) Jag vill ju åka karuseller:) Aja, men nu måste jag gå! Ni fåre hare bra:)


underbara hanna & lisa<3

Kommentarer
Postat av: lisa

sööötiish;)<333

2009-09-04 @ 23:37:46
URL: http://lisagardberg.blogg.se/
Postat av: sarahhh.

DU är sötisssh lisa!

<3

2009-09-05 @ 09:47:50
URL: http://sarahangelsioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0