något nytt !

Hej sötnowsarr <3
Asså, jag är enormt dålig på att blogga, shit!
Jag tänker jämt att jag ska skriva ett inlägg men det blir aldrig av, jag orkar aldrig liksom. Men det ska det bli ändring på, jag ska försöka skriva minst 1 inlägg/dag.
För jag tänkte att om ni ska kika in på min blogg måste ni ju titta på något, på något nytt.
Nu tänkte jag säga vad som har hänt en del dagar jag inte har skrivit.
Jag har vart på liseberg med familjen + pappa, farmor & Steve, jag & Hanna har vart servitriser på Annelies fest, jag har vart i karlsborg i Hannas sommarstuga & sovit där några nätter, jag har varit i stan & shoppa lite, jag, Hanna, Ella & Smilla har vart & tränat & badat i skara OCH så har iSEN äntligen börjat! melikemelikemelike ! <3
Detta har jag typ gjort, resten har jag bara slappat. Det kommer komma lite bilder senare.

Nu ska jag säga vad som har hänt denna ljuva dag!
Jag tränade 2-5, underbart gött men ändå var jag väldigt trött i benen efter gårdagens pass. Ni skulle varit med på vårt fyspass efter isen igår asså, sjukt jobbigt var det! Nu på kvällen har jag väll typ inte gjort något märkvärdigt! :) Tea har varit här så vi har vart ute med henne & jag har spelat lite fotboll med Smilla, Ella & Tea. Sen har jag ätit mumsiga blåbär också! Men nu har jag inget mer att säga & jag känner att detta blev väldigt mycket text i detta inlägget. Jag skriver nog nåra mer inlägg snart, med bilder & lite annat. Pussss <3



mumsiga blåbär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0