annelies fest & karlsborg !

Sarah & Hanna goes "servitriser" eller det var nog mer diskare! :)
Det var jätte kul tyckte jag & det tyckte nog Hanna också, eller? Fast det var ju lite jobbigt också, hihih.
Vi fick ju ta hand om Märta ganska mycket så det var ju roligt det också.
Nu kommer det en hel del bilder, inte så många tror jag.






Jag har ju vart i karlsborg i Hannas sommarstuga i 3 nätter denna sommarn också.
Hanna är världens sömntuta. Om vi kollade på 2 filmer en kväll så somnade hon när
den första filmen hade gått halva, hahahah! du är världens goaste bästiis ! <33
Sen en dag var vi i askersund också, vi kollade lite i affärerna & åt ma där. Jag hittade
en randing, svart/vit, tunika som jag köpte, så jag kom hem med ett köp!
Efter vi hade vart i askersund var vi hos barkis eller vad han nu hette ett tag...
deras hund hoppade på Hanna & började jocka, hahahahhaha! minne för livet!
Nu ska jag inte tjata mer utan jag ska visa er lite bilder.


Kommentarer
Postat av: lovisa ;)

ah, han juckade på som bare den ;) hahaxD

2009-08-11 @ 14:38:16
Postat av: sarahhh.

hahahahah... shit , vad kul det var! :)

2009-08-11 @ 15:13:21
URL: http://sarahangelsioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0