22.26 lördag

hejj sötisar.<3
Idag blev det av till träning igen i skövde & det gick bra som vanligt. Nu är det bara 2 dagar kvar sen blir det is i tibro, HAPPYYY! :D Nu har jag & Hedda fått byta grupp till Paulinas mm grupp också. Så vi slutar mycket tidigare imorgon, eller mycket & mycket, så det är ju gött! (sluttjatat)
Nu på kvällen åkte jag, Hanna & Ellen & åt mumsig pizza på milan & sen köpte vi lite godis. Hanna ar världens tokigaste asså, komiker eller vad? hahahah. Nu har jag inget mer att säga så jag ska väll somna nu för jag ska upp halv 7 imorgon, vill ha sovmorgonnn. N får sova gott,pusss<3



+



kvällens outfit
tröja :
stadium
linne : ginatricot
shorts : cubus
skor : converse

Kommentarer
Postat av: jesus

ugly outfit your fuckig wannabe

tönt!

2009-08-30 @ 18:03:51
Postat av: sarahhh.

ne den är faktiskt ganska snygg!

hahah:)

2009-12-04 @ 16:36:49
URL: http://sarahangelsioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0