you can say i love you to me

blev inget bloggande igår för jag gjorde läxor & annat igår
när jag kom hem från träningen;)
det hände inget speciellt igår så.....

idag har det varit bra!:)
x skola
x va med Hanna<3
x träning 2h

på musiken ska man skriva om en grupp!
jag&Anton jobbar ihop om pussycat dolls(Y)

resten av skolan var väll bra!;)

imorgon på idrotten blir det fridrott!:/ lite mindre kul!

jag klarar liksom 90 på höjdhopp:O

aja... nu ska jag gå och göra iordning mej och sen

ska jag läsa igenom läxorna tills imorgon och sen

sova;)(Y) men pusshej<333 seeu tomorrow!:D



lookbook pic.... !
snygging;) outfiten var snygg och slapp!
glasögonen siter perfekt!



you can say i love you to me..
if you say that i gonna be happy
cause i love you<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0