påskdagen

idag vare sämre väder än igår och jag som ville sola!:/
aja, jag har gjort massa annat roligt;)
dagen:
x mat
x studsmattan men
x fika
x studsmattan
x tårta
x vara utee
x springa hörnebospåret
x studsmattan
x nu datorn

VET NI!! Ella har lärt sej cykla utan stödhjul!;)))
hon är stor tjej nu:) sarahs stora lillasyster<3
Smilla kunde också nästan cykla utan stödhjul
fast hon ville ha sina stödhjul på!;) hihihiih!
det kommer lite bilder från idag imorgon!

vad gjorde alla på påskafton?
jag var med Hanna;) vi skulle sovit över hemma '
hos mej men sen gick hon hem istället://

imorgon blir det att åka in till stan och kolla på
mammas affär och kanske shoppa lite om jag
hittar ngt!;)) sen på kvällen 7-9 blir det träning<3

aja nu ska jag typ gå och duscha snart sen titta
tv;) kanske siter vid datorn lite sen!
bye bye!:)<3 hare bra!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0