ihopeyouknow*

skolan var bra'!:)
idag blir det träning 3timmar:) tränarobjekt*
sen efter blir det nog grillning med Hanna&Ellen<3
men nu ska jag ut & hoppa lite studsmatta & sen
ska jag fixa mat tills träningen;) pusshej<333

dagens outfit:
blå/vit randig t-shirt:
H&M
adidas tröja: stadium
larose mjukisbyxor: stadium





nu håller jag på och letar WESC hörlurar
på massa hemsidor;) dom gröna på bilden
över det var sånna jag hade förrut!
tycker du dom är snygga elr ska jag köpa
nån utav dom på bilderna nedan?;))



sen finns det ju andra färger också men jag
gillar mest vita elr svarta för det är liksom en
basfärg!(Y);) det passar liksom till alla färger!
jag tycker bäst om vit! vad tycker du?:)
dom finns här!:)
love them<3


nu har jag också letat efter rayban wayfarer
vanliga glasögon & hittat ett par jätte billiga
& snygga!:)<33 dom kostade 59kronor
så jag ska lägga bud på 2par, ett par vita
& ett par svarta!:)))
elr tycker ni jag bara ska ha svarta?
jag skulle vilja ha rosa också isåfall
måste jag lägga bud på det ikväll:)
vi får se hur jag gör!
dom röda är också snygga(L);)



bilder på vita, svarta,rosa & röda rayban wayfarer;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0