glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya..

igår firade jag, Hanna och Ellen Hannas födelsedag
lite smått;)  vi åt pizza och sen bakade vi tårta, eller
Hanna proffset bakade(Y) en mycket lyckad kväll;D
ellen: din sockergris sarah
jag: kan jag få bilarna?
HAHHAHAHAHHAHA, shiit va sköj det vare elle;))
tack för kvällen brudaaar!:)(L)



gårdagens outfit

blå/vit randig t-shirt: H&M
vit linne: H&M
jeans: gina tricot


tisdag...
idag har jag tränat 2ggr, först vid 1-2 sen 4-5!
axeln gick jätte bra idag(Y) brabrabra!!
efter träningen var jag med Hanna<3
vi typ hoppade studsmatta lite och sen åkte
vi fram till tibro, typ handlade åt pappa och
lite grejer, mkt kuul vare!!:D sen åkte vi
hem och kollade tv hos Hanna!
nu ska jag gå och duscha!;)
pusshej<3 hare bra! godnatt(Y)



dagens outfit
röd/vit randig t-shirt:
gina tricot
vit linne: H&M
mjukisbyxor: larose


Kommentarer
Postat av: jennifer

hela du är ju alldeles för söt sarah <33

2009-04-09 @ 17:20:13
URL: http://jenniferolofson.blogg.se/
Postat av: sarah

du är det jennifer*<3:)

2009-04-09 @ 22:10:13
URL: http://sarahangelsioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0