fredag

slappaste fredagen på länge!:)
skolan var asa slapp, hade inga böcker
med mej bara gympapåse;P
lektioner: gympa, slöjd, no, spv
på no:n hade vi prov så vi slutade tidigare
och på spanskan tittade vi film(Y)
slapp vi tekniken för christer var sjuk:D
efter skolan blev det träningen direkt:)
kul vare och det gick bra!!:P
sen åkte jag och Ella till systeryster
och fikade:) mysigt hade vi<33
ikväll har jag inte gjort ngt typ:) ina, anders
och tea kom hit och åt;)
nu har jag jätte tråkigt så ni får gärna underhålla
mej med sms elr ringa;)
imorgon blir det nog stan med mamma;)
måste köpa nya jeans känner jag, alla är typ
för små förutom 1elr2 par, hahahahhaha;D
det kanske blir någon tröja också!;) hihi!
men nu ska jag gå;) är as trött så blir nog
sängen snart också(Y)
pusshej<33 godnatt(a)



jagälskardej.<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0