första skoldagen... !

idag var det första skoldagen efter påsklovet;)
den var väll bra men jobbig!!
dagen:
x skola
x träning 5-6
x hedda hängde med hem&vi spelade gh
x träning 8-9
x nu, datorn

men nu ska jag gå och göra iordning mej & sen
sitta vid datorn igen och sen sova... !
pusshej<33 NattiNatti !:)

dagens outfit:
trasiga jeans: gina tricot
vitt linne: H&M
plommonröd långärmad tröja: H&M
svart adidaströja: stadium
tyvärr ingen bild pga att min&den svarta är trasiga
och mamma hade den andra kameran;)




lookbook pic !
mmmm, snygg outfit !(Y)
& glasögon! asså ursäkta att jag tjatar
så men jag har blivit beroende av ray-ban
wayfarer! jag måste bara beställa ett par
vanliga sånna glasögon & solglasögon(Y);)<3


ray-ban wayfarer...


får jag bara fråga...
NÅGON SOM VET NGN SIDA SOM MAN
KAN BESTÄLLA WESC HÖRLURAR PÅ?

för mina andra har gått sönder:((
vi skulle gå till yap och gå oh beställa
nya men dom kommer inte förrens i höst!
orka vänta tills diit!!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0