annandag påsk

idag var jag i stan med Hanna, Ella & Smilla:)
vi kollade på mammas nya affär och shoppade
lite;) affären blir jätte fin! Alla affärer var ju öppna
idag med jag&Hanna trodde bara commerce
var öppet så vi gick ju bara till affärerna där;);S
aja, men jag köpte bh:ar, spets, Hanna köpte
ett lila linne och ett par hello kitty trosor!
Hallå!;) Ella fick värsta mobilen:O hahahahah!;)
dagen var jätte rolig och underbar!;) 

Hanna du är världens underbaraste!<33
bästavän<3 du har verkligen humor!:)
dina skämt, hahahha!:))
jag älskar dej Hanna Jacobsson(L)
SarahhjeeertaHanna!<33


Kommentarer
Postat av: hanna

haha du och jag sarah ingen skiljer oss åt<3:)

2009-04-14 @ 15:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0